BILYARD

BILYARD
شرح بازی بیلیارد
نويسندگان
آخرين مطالب

عکس های جیمی وایت را میتوان از سایت رسمی خودش دریافت کرد.(اگه عکساشو پیدا کردین خواهشا تو وبلاگ ما اپلود کنید مرسی).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 فروردين 1392 ] [ 17:0 ] [ farshid ]
درباره وبلاگ

سلام من فرشید هستم 19 سالمه و بچه ی آذربایجان غربی هستم من بیلیارد باز خوبی هستم و هدفم از راه انداختن این وبلاگ اینه که اطلاعاتمو اینجا با بقیه تقسیم کنم...اگه دوس دارید به من کمک کنید حتما ثبتنام کنید...و هردفعه که لطف میکنید و میاید اینجا نظر یادتون نره...ممنون
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 16607
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



#C1C1C1;" > Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت